Friday, January 1, 2010

selamat tahun 2010

pejam celik-pejam celik dah tamat 2009. rasa mcm baru sgt masuk ke 2009, ttiba dah 2010. betol la kata org bila kita sebok, masa mmg mcemburui kita. tahun 2009 ni mmg aku rasa segala yg aku buat lebih ligat dr tahun sudah, tu la sebab kot masa ni trasa cepat benau berlalu..

syukur kepada Allah atas segala yg aku dah dapat tahun ni. rasanya semua yg aku azamkn tahun 2009 dah tlaksana. walaupun xla perfect, tp cukup utk aku menadah tangan mengucap syukur kepadamu ya allah..

2010
moga tahun ni aku lebih baik dr tahun 2009, ayat tu dah cukup motivate aku utk jd lebih baik tahun ni.

selamat tahun 2010 pada semua..

1 comment:

  1. Aii..dgr citer kat blog syana..hang gi kembara ke Thailand ek..
    Apa pengalaman yg dpt? Kongsi ler...

    ReplyDelete