Monday, December 14, 2009

musim kenduri

cuti sekolah tiba maknanya ramai la yang akan menamatkn zaman bujang.. kenduri kawin jangan cakap la, klu dalam satu kampung tu biasa la klu sampai tiga empat kenduri kawin.. nikmat bila sesekali makan nasi minyak ni, kekadang tu bila dah lama xdak jemputan kenduri rasa cam teringin je nk makan nasi minyak.. sekali dapat, perghh.. memang syahdu syahdan..

terima kasih kt kawan lama aku aswad pasal jemput aku ke majlis dia semalam.. meriah gak majlis dia mana daknya siap ngan pancaragan polis lagi.. yela, mamat ni abg polis.. kenduri semalam tu belah pengantin pompuan, so ramai yang kawan2 yang x datang.

pada aswad dan isteri aku ucapkan tahniah dan semoga berkekalan sampai akhir hayat..

antara gambar yg sempat aku ambil..







sempat bergambar bsama kawan2..





aku ngan mem..



azan family



selain dapat makan2, dapat gak la bjumpa ngan kengkawan lama.. walaupun tinggal x jauh tapi masing2 dah ada tanggungjawab masing2..

tak lupa, artis pun ada...

2 comments:

  1. abangggg jom bersanding lagi nak
    *wink*wink*

    teringin la nk pakai baju panten gaun2
    hahahahaa

    ReplyDelete
  2. bila aswad kawin?? aku igt sapa la tu..
    lo-slt

    ReplyDelete