Tuesday, November 17, 2009

di keheningan malam..

pergh.. klu baca pada tajuk mcm nk cerita hantu je.



sbnrnye aku nk story pasal mamat yg dalam gambar ni..
td lepas aku dah rasa sesak mbelek2 nota2 segala, cam biasa aku lepak le jap kt mamak depan umah nie.. saje nk rehatkn pala otak aku ni..
dalam dok nyembang2 ngan sahabat2 kt mamak tu ada le sahabat ni tegur, eh budak tu dah ttinggal gitar dia.. skali mamak pelayan ckp dia mmg cm gitu slalu cmtu, tp nnt dia mai balik..
zass.. x smpi 5 minit betol mmg dia smpi..
skali sahabat aku ni panggil dia mai kat meja kitorg..

sahabat: ko boleh main kn gitar aku wt lirik?
budak gitar: boleh bang sket2..
sahabat: ha, klu cmtu aku wt lirik ko cari cord, bleh?
budak gitar : emmm.. ( layankn je la bro ni..)

sahabat aku ni siap bangun g amik pen ngan kertas bagai kt kaunter pasal nk tulis lirik, aku dah tsengeh2 sumbing nengok kn gelagat diorg.
bistu bermula la pencarian cord2 lagu yg telah disumbangkn oleh sahabat aku ni, tp sedap gak la lirik yg dia kasi kt budak gitar tu td. spontan je beb, bukan kena feeling2 dok tepi pantai nk cari lirik beb.. dia siap tanya aku lg, " ko nk lirik apa? pasal kehidupan ke pasal cinta ke ape ke?" aku soh hentam je.. skali bila dia nyanyi, sluber plak tu, mcm mmg dah siap je dlm kepala otak dia.. tp no wonder la dia ni mmg aku tau expert bab2 seni dalam penulisan dan PR dia pun mmg bagus.. mmg makanan dia le.. aku pun layan la keenakan muzik dan alunan lirik yg bleh tahan sedap dr diorg..



sekurangnya terubat sket rasa semak kepala otak aku ni.. tq bebyk..

acoi kata: study syarul!!!
ok chow dlu..

No comments:

Post a Comment