Wednesday, November 25, 2009

transformasi..

bkn aku yg transform..
tapi kereta ku..
haha..
pepagi td aku bgn siap awal2 pastu nganto bini aku g umah mertua..
d sbbkn ari ni aku nk g mbeli brg utk majlis korban kt kaw. perumahan aku n byk urusan nk di selesaikn.. temasuk nk g tukar tayar, asalnya aku nk g tukar tayar je, last2 tjebak.. bistu, terus..





semasa sesi transformasi.. ( gambar sblm x d ambil )



selepas d beri nafas baru..

ni br transformasi peringkat awal, nntkn yg seterusnya..
hahaha.. masa bujang dlu mmg byk duit abis kt keta tp bila da kawin ni suma kena budget.. duit nk kena betol2 d chanel kan.. klu silap ari ni, ha ko tggu la esok syarul.. tp mmg aku da pasang niat klu satu ari nnt aku da steady sket mmg nk mula blk.. ( ha.. statement ni mmg aku da bg tau kt wife aku masa awal2 kawin dlu..) bukan la nk bgtau aku steady, klu steady xkn la pakai waja je bang.. paling caroq pun skyline.. klu takat waja wt transformasi ni bleh wt org gelak je..
tp jadilah...

acoi kata,
suka hati ko la syarul..

No comments:

Post a Comment