Tuesday, November 24, 2009

satu hala tuju..







satu arah satu tujuan..
syukur alahamdulillah.. dipertemukan aku sahabat2 atau pun panggilan lebih mesra adik2 aku suma diorg ni.. adik aku yg bongsu pun taraf kakak dorg je.. tp bleh dikatakn kemahuan dorg utk belajar mbuat aku kagum dan bsemngat nk belajar.. klu nk compare ngan aku masa age dorg nie dlu usah mau cerita la wei.. hancus..!!
xnk dah aku ulang episod hitam tu lg.. bgn dan terus bgn..
ketiga2 tu lah regu aku dlm melalui zaman student nie.. walaupun dorg ni jauh muda dr aku x rasa ganjal utk bkongsi idea nk bbgai kisah.. rasa mcm muda je..
kepada adik2 aku nie, hopefully dorg ni success dan jgn hancurkn harapan makbapak.. kita kena terus dan terus..

acoi kata,
selamat bercuti dan jaga diri..

2 comments:

  1. eh3x.. mcm kenal jer org kat gambar tuh.. hahaha... anyway thanx bro.. kita owg pon byk bleh blajar tentang selok-belok hidup nie drpd ko.. ko adalah org yg leh memimpin kita org smua(aku, apis n acap). bg aku kita org agak bertuah la leh kenal ngan ko, sbb ko makan asam garam lu drp kita org. so, ape2 hal ko leh jadi guideline la..heheh~ enjoy your holiday with ur loved ones.. kirim salam kat kak syana.. k. take care. wassalam.

    ReplyDelete
  2. syarul, ni cikgu nak nyampuk...janggal ye bukan ganjal...hehhehehe

    ReplyDelete