Monday, November 16, 2009

perjalanan..


jam 7.30am aku dah gerak td, klu ari kelas 8.30am jgn harap la nk gerak cm gitunye awal. sure tebabasnye, jenuh la bini aku dok bising2(abg ni kang lambat kang!!)hehe aku wt pekak je.. x penah dtg awal pun, klu nk bpest akubeli karipap kt depan pagar tu je, pastu sambil dengar sinar pagi & pekena karipap kereta aku pelan2 meluncur ke kelas.. steady lg... smpai je ke br la aku gelabah sket nk masuk pasal suara lecturer tengah memecah kesunyian kelas..( kehkehkeh.. takut gak sbnrnye), ok back to the story,

masuk je kt exam hall aku pun silent la tepon psl xnk off kn, sejak bini aku x brapa sehat skrg ni, sekali plak tepon asyik la dok vibrate dr start aku letak pen ke meja smpi la nk abis paper tu. klu bini aku kol ada la ape2 kot ni tak, ada la sorg sahabat ni, aku dah bg tau brapa kali tah this week aku bz exam. aku pun pening gak adake dia tlupa? xpele brg yg lepas jgn dikenang, kalau d kenang merana badan. terenjat2 la kau kt exam hall tu dgn vibrate tepon aku pg td....

berbalik ke cerita exam, syukur alhamdulillah selesai satu paper, walaupun aku x berapa bpuas hati aku tetap bsyukur..
lepas je exam td aku trus chow pasal byk sgt agenda nk diuruskn.. malam ni start study paper seterusnye..

pd team study aku, sori aku x sempat jumpa korg ari ni..

2 comments:

  1. ye la... kata businessman,, biase la tu bro... always bz..hahaha...

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya menjawab dgn jawapan yg betul sampai last paper..hehe

    ReplyDelete